រូបយន្តដែលដំណើរការដោយម៉ូដែលភាសាខ្នាតធំក្នុងទម្រង់ប្រព័ន្ធប្រាជ្ញាសិប្បនិមិត្ត ChatGPT (LLMs) ត្រូវបានតែងតាំងជា «នាយកប្រតិបត្តិពិសោធន៍» សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈមួយ នៅប្រទេសប៉ូឡូញ។
រូបយន្តឈ្មោះ មីកា (Mika) ដែលបង្កើតឡើងដោយក្រុមហ៊ុនគ្រឿងយន្ត ហាន់សុន មានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុងហុងកុង នេះ គឺជារូបយន្ត ដែលមានរូបរាងដូចមនុស្សស្រី ទោះបីជាគ្មានជើង ហើយត្រូវផ្លាស់ទីដោយប្រើកង់ក៏ដោយ។
ដំបូងឡើយ ផលិតករគ្រឿងយន្ត បានប្រើប្រាស់រូបយន្ត មីកា សម្រាប់កំណត់អត្តសញ្ញាណអតិថិជន ដែលមានសក្តានុពលសម្រាប់ភេសជ្ជៈ ដែលមានតម្លៃថ្លៃលំដាប់ខ្ពស់របស់ពួកគេតែប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែឥឡូវនេះភារកិច្ចរបស់ មីកា បានពង្រីកទៅជាភារកិច្ចជាច្រើន រួមទាំងការជ្រើសរើសសិល្បករដើម្បីរចនាដបភេសជ្ជៈផ្ទាល់ខ្លួនផងដែរ។
សម្រាប់លោក Marek Szoldrowski ដែលជាប្រធានសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈអឺរ៉ុប បច្ចេកវិទ្យាប្រព័ន្ធប្រាជ្ញាសិប្បនិមិត្តរបស់រូបយន្ត មីកា នេះ បង្ហាញពីមធ្យោបាយដែលរូបយន្តអាចមានតួនាទីសំខាន់ក្នុងអាជីវកម្ម ហើយមិនមែនគ្រាន់តែជាឱកាសផ្សព្វផ្សាយសម្រាប់បច្ចេកវិទ្យាឆ្លាតវៃនោះទេ៕