នៅសល់តែ៩ថ្ងៃទៀតប៉ុណ្ណោះ ពិធីបើកការដ្ឋានសាងសង់ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ នឹងចាប់ផ្តើមដំណើរការហើយ។ ជាមួយនេះ ក្រុមសហជីព កម្មករ និងកម្មការនីរោងចក្រកាត់ដេរជាច្រើននាក់ បញ្ជាក់ឲ្យដឹងថា ពួកគាត់បានត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេច ដើម្បីចូលរួមអបអរសាទរការបើកការដ្ឋានសាងសង់នេះ នៅថ្ងៃទី៥ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៤ខាងមុខ។
លោក គឹម ចាន់សំណាង ប្រធានសហភាពសិទ្ធិកម្មករកម្ពុជា ក្នុងបទសម្ភាសជាមួយព័ត៌មាន ប៊ីធីវី នៅព្រឹកថ្ងៃទី២៧ ខែកក្កដានេះ បានលើកឡើងថា ដើម្បីអបអរសាទរការបើកការដ្ឋានសាងសង់ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ដែលនឹងប្រព្រឹត្តទៅនាពេលខាងមុខនេះ ក្រុមការងារសហជីព គឺបានត្រៀមតាមបណ្តារោងចក្រ សហគ្រាស ដែលជាសមាជិករបស់សហភាពសិទ្ធិកម្មករកម្ពុជា ក៏ដូចជាសហភាពសហជីពដទៃផ្សេងទៀត ជាពិសេសកម្មករ កម្មការិនី គឺត្រៀមខ្លួនជាស្រេចក្នុងការចូលរួម ហើយតាមរោងចក្រមួយចំនួន ទោះបីជាជាប់រវល់បំពេញការងារសកម្មយ៉ាងណាក៏ដោយ ក៏នឹងឆ្លៀតពេលក្នុងការចូលរួមអបអរសាទរពីចម្ងាយផងដែរ នៅវេលាម៉ោង៩៖០៩នាទីព្រឹកខាងមុខនេះ ដោយមានជាស្គរ និងជាប៉ោតជាដើម ដើម្បីគោះបង្ហាញអំពីអ្វីដែលជាឆន្ទៈរបស់បងប្អូនកម្មករ កម្មការិនីចូលរួម ហើយនឹងគាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងនូវអ្វីដែលមានសម្រាប់ជាផលប្រយោជន៍របស់បងប្អូនទាំងអស់គ្នា។
ទាក់ទិងគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះ កម្មករ កម្មការិនីរោងចក្រកាត់ដេរសម្លៀកបំពាក់ ម៉នីង គ្លរី ហ្គាមេន (MORNING GLORY GARMENT ENTERPRISE CO.,LTD) ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅសង្កាត់/ខណ្ឌកំបូល រាជធានីភ្នំពេញ បានបង្ហាញការគាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងចំពោះការអនុវត្តគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ហើយរំពឹងទៀតថា ក្រោមការដឹកនាំរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ពិសេសក្រោមគោលនយោបាយរបស់គណបក្សប្រជាជន នឹងដឹកនាំប្រទេសរីកចម្រើនទៅមុខបន្តទៀត ជាពិសេសការទាក់ទាញអ្នកវិនិយោគកាន់តែច្រើនឲ្យមកបណ្តាក់ទុនបើករោងចក្រថែមទៀត ដើម្បីផ្តល់ឱកាសការងារជូនប្រជាពលរដ្ឋគ្រប់ទិសទី និងមានប្រាក់ចំណូលទៀងទាត់។
គម្រោងព្រែកជីកនេះ គឺជាគំនិតផ្តួចផ្តើមប្រកបដោយចក្ខុវិស័យវែងឆ្ងាយរបស់សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន ប្រធានព្រឹទ្ធសភា និងជាប្រធានក្រុមឧត្តមប្រឹក្សាផ្ទាល់ព្រះមហាក្សត្រកម្ពុជា ហើយបាននិងកំពុងអនុវត្តដោយរាជរដ្ឋាភិបាល នីតិកាលទី៧ នៃរដ្ឋសភា ដើម្បីបន្សល់ទុកជាកេរមរតកប្រវត្តិសាស្ត្រសម្រាប់កូនចៅជំនាន់ក្រោយរាប់ពាន់ឆ្នាំតទៅមុខ។
គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះ តភ្ជាប់ផ្លូវទឹករវាងទន្លេរទៅកាន់សមុទ្រកម្ពុជា ដោយឆ្លងកាត់ខេត្តកណ្តាល តាកែវ កំពត និងខេត្តកែប ដែលមានប្រវែង១៨០គីឡូម៉ែត្រ ដែលនឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដ៏មហាសាលដល់ប្រទេសកម្ពុជា ជាពិសេសវិស័យដឹកជញ្ជូន ដូចជា កាត់បន្ថយតម្លៃដឹកជញ្ជូន កាត់បន្ថយពេលវេលា ចម្ងាយ ការខូចខាតផ្លូវថ្នល់ ការកកស្ទះចរាចរណ៍ កាត់បន្ថយនីតិវិធីសម្រាប់នាវា និងបែបបទក្នុងការឆ្លងកាត់ទំនិញពីកម្ពុជាទៅសមុទ្រ ការបង្កើតតំបន់ពាណិជ្ជកម្ម តំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស ការអភិវឌ្ឍផែរណបថ្មីៗជាច្រើន និងការវិនិយោគផ្សេងៗ។ល។
អត្ថបទ៖ ឈិត បូរ៉ាវី