នៅក្នុងត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ ២០២៥ នេះ ប្រភេទទំនិញសំខាន់ៗរបស់កម្ពុជាជាច្រើនមុខ ដែលបាននាំចេញ បាននិងកំពុងគាំទ្រដល់កំណើន នៃការនាំចេញខ្ពស់ ដោយបានបង្ហាញនូវនិន្នាការកើនឡើងល្អប្រសើរ បើធៀបនិងរយៈពេលដូចគ្នាក្នុងឆ្នាំ២០២៤ ។
អគ្គនាយកដ្ឋានគយ និងរដ្ឋាករកម្ពុជា នៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ បានបង្ហាញស្ថិតិពាណិជ្ជកម្ម នៃការធ្វើពាណិជ្ជកម្មទៅកាន់ ទីផ្សារអន្តរជាតិរបស់កម្ពុជា ក្នុងនោះនៅក្នុងបំណាច់ឆ្នាំ២០២៤ កន្លងមកនេះ, ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនៃការនាំចេញរបស់កម្ពុជា មានទំហំទឹកប្រាក់ ប្រមាណជាង ៥៤ ពាន់លានដុល្លារ កើនឡើងជិត ១៧ ភាគរយ បើប្រៀបធៀបរយៈពេលដូចគ្នានិងឆ្នាំ ២០២៣ ដោយប្រភេទទំនិញ ជាច្រើន បានចូលរួមចំណែកដល់ការរក្សាកំណើននៃការនាំចេញទំនិញរបស់កម្ពុជា, ដែលនេះបានបង្ហាញនូវនិន្នាការនៃការកើនឡើងក្នុងឆ្នាំ ២០២៥ នេះ និងនៅក្នុងឆ្នាំជាបន្តបន្ទាប់ទៀត។
ជាក់ស្តែងនៅក្នុងរយៈពេល ៣ខែ ដើមឆ្នាំ២០២៥ នេះ ប្រភេទទំនិញដែលកម្ពុជាបាននាំចេញបន្តការកើនឡើងរួមមាន៖ ការនាំចេញ សម្លៀកបំពាក់ និងគ្រឿងបន្ទាប់បន្សំធ្វើពីក្រណាត់ និងមិនធ្វើពីក្រណាត់ មានទឹកប្រាក់ជាង ២,៤ ពាន់លានដុល្លារ កើនឡើងជាង ២០ ភាគរយ, កៅស៊ូ និងផលិតផលធ្វើពីកៅស៊ូ ជាង ៤៥៥ លានដុល្លារ កើនជាង ៤៣ ភាគរយ, វត្ថុធ្វើពីស្បែក និងបរិក្ខាធ្វើពីរោមសត្វ ជាង ៥១៦ លានដុល្លារ កើន ១៥ ភាគរយ, ស្បែកជើង ស្រោមជើង ជាង ៤៦១ លានដុល្លារ កើន ៣៣ ភាគរយ, គ្រឿងសង្ហារឹម ជាង ២៤៩ លានដុល្លារ កើន ៤២ ភាគរយ បើប្រៀបធៀបរយៈពេលដូចគ្នានិងឆ្នាំ ២០២៤ ក្រៅពីនេះកម្ពុជានៅមានប្រភេទទំនិញផ្សេងៗជាច្រើនទៀត បានកើនឡើង គួកត់សម្គាល់ផងដែរ។
ចំណែកប្រទេសដែលស្រូបយកទំនិញកម្ពុជា មានកំណើនកើនឡើងល្អប្រសើរនៅក្នុងត្រីមាសទី១នេះ រួមមាន៖ ការនាំចេញទៅកាន់ ទីផ្សារអាមេរិកជាង ២ ៤០០ លានដុល្លារ, វៀតណាម ជាង ១ ២៦៧ លានដុល្លារ, ជប៉ុន ៤៣០ លានដុល្លារ, ចិន ៣៤៨ លានដុល្លារ, កាណាដា ២៨២ លានដុល្លារ, អេស្បាញ ២៦០ លានដុល្លារ, ថៃ ២៥៥ លានដុល្លារ, អង់គ្លេស ២២១ លានដុល្លារ, អាល្លឺម៉ង់ ២១៥ លានដុល្លារ និងមានប្រទេសដែលជាដៃគូរផ្សេងៗទៀត បានកំពុងគាំទ្រដល់ការនាំចេញទំនិញរបស់កម្ពុជាផងដែរ៕ អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី